Często zadawane pytania

Pytania par młodych

Gdzie kierować nasze pytania?

Wasza osobista, doświadczona konsultantka jest na wyciągnięcie telefonu i czeka, aby Wam pomóc.  Dane kontaktowe są dostępne po zalogowaniu w panelu zarządzania listą.

Kiedy otrzymamy nasze prezenty?

Z uwagi na fakt, że są to indywidualne zamówienia dostawa prezentów od dystrybutorów i producentów do naszego magazynu może zająć do 4 tygodni. Jeżeli za Waszą zgodą goście zdecydują się spersonalizować prezent może to potrwać kilka dni dłużej.

Aby zaoszczędzić Wam konieczności oczekiwania na dostawę z powodu jednego lub dwóch prezentów, których dostawa jest dłuższa, Wasza konsultantka skontaktuje się z Wami po około 4 tygodniach w celu ustalenia adresu i terminu dostawy wszystkich posiadanych już prezentów. Brakujące prezenty zostaną do Was dostarczone w osobnym terminie.

Jak nasi goście mogą kupić prezenty?

Goście uzyskują dostęp do Waszej listy prezentów wyszukując ją po nazwisku, a następnie dacie Waszego ślubu. Po otwarciu listy zobaczą Wasze zdjęcie, Waszą wiadomość powitalną oraz mogą dokonać wyboru prezentu lub prezentów które chcą Wam podarować. Kiedy już podejmą decyzję opłatę za wybrane prezenty mogą dokonać online z wykorzystaniem płatności elektronicznych.

Czy jesteśmy zobowiązani do tego, co umieścimy na naszej liście?

Absolutnie nie. Nie musicie płacić za prezenty, które nie zostały zakupione dla Was przez gości, (choć dajemy Wam 10% zniżki, jeśli się zdecydujecie je zakupić samodzielnie).

Możecie zmieniać zdanie tak często, jak tylko chcecie, nawet po ślubie. Co więcej, możecie wymieniać zakupione prezenty na inne. Jeśli goście nie zakupili wszystkich elementów zastawy stołowej, ale została kupiona wspaniała, choć być może niepotrzebna lampa, to przy zamykaniu listy możecie wymienić tę lampę na brakujące elementy zastawy stołowej.

Podobnie, jeśli otrzymacie zestaw sztućców spoza listy, możecie zestaw sztućców z listy wymienić na inny prezent.

Elastyczność jest kluczową cechą listy prezentów White Dreams!

Ile kosztują prezenty w White Dreams?

Produkty Missoni nigdy nie będą odpowiednie dla napiętego budżetu, ale oferujemy tak dużą gamę fantastycznych prezentów i znanych marek, że na pewno każdy znajdzie coś pasującego do jego portfela. Stosujemy się do rekomendowanej ceny detalicznej producenta, więc nasze ceny powinny być takie same jak w innych sklepach.

Jak duża jest oferta prezentów White Dreams?

Ogromna. Mamy ponad 300 dostawców najlepszych światowych marek i europejskich projektantów. Pełna oferta White Dreams obejmuje tysiące wspaniałych prezentów i artykułów wyposażenia wnętrza - więcej nie znajdziecie nawet w dużej galerii handlowej. Do tego dodaliśmy dzieła sztuki i prezenty w formie przeżyć, by sprawić Wam jeszcze większą przyjemność i satysfakcję z otrzymanych prezentów.

Kiedy powinno się utworzyć listę prezentów?

Proponujemy utworzenie listy na dwa miesiące przed rozesłaniem zaproszeń ślubnych. Da to Wam dużo czasu, aby dokonać wyboru prezentów oraz otrzymać wkładki do zaproszeń informujące gości o liście.

Ile kosztuje założenie listy prezentów ślubnych White Dreams?

W zasadzie nic! Utworzenie i zarządzanie listą jest bezpłatne, podobnie jak pomoc osobistej konsultantki. Nawet dostawa prezentów do dowolnego miejsca w Polsce jest darmowa.

Jedynym wydatkiem będzie opłata za obsługę i dostawę w kwcie 150 zł, ale tylko w przypadku jeśli wartość Waszej listy nie przekroczy finalnie 5 000 zł.

Czy założenie listy prezentów ślubnych nie jest aroganckie?

W najmniejszym stopniu nie. Listy ślubne były i są bardzo powszechne w wielu krajach. W Polsce stają się "normą" w ostatnich latach z bardzo dobrego powodu: są jedynym sposobem gwarantującym Wam jak i gościom, że prezenty będą prawdziwie cenne.

Wystarczy pomyśleć o tym okropnym uczuciu, kiedy zupełnie nie wiemy, co kupić komuś na prezent. Układając listę prezentów, zaoszczędzicie gościom niepokoju, jaki odczuwają próbując domyśleć się, co było by dla Was odpowiednie, co lubicie lub co już może posiadacie. Korzystając z White Dreams zaoszczędzicie Waszym gościom wielogodzinnych wycieczek po sklepach.

Lista prezentów nie świadczy o Waszej arogancji. Odwrotnie: lekceważeniem gości jest jej nie mieć.

Chcemy otrzymać coś czego nie ma w ofercie

Nasz serwis oferuje kilkanaście tysięcy wyselekcjonowanych produktów, ale to nie wszystko. Jeżeli nie możecie znaleźć prezentu należącego do którejś z naszych marek, po prostu zadzwońcie do swojej konsultantki.

Prawdopodobnie będziemy w stanie dodać go do naszego wirtualnego sklepu specjalnie dla Was.

Pytania gości

Czy mogę anulować transakcję?

Nie, po opłaceniu prezent staje się własnością beneficjentów listy prezentów. Ewentulana anulacja transakcji i zwrot środków możliwy jest tylko na wniosek pary młodej.

Czy mogę otrzymać fakturę

Tak, bezpośrednio po zakupie dostarczana jest faktura zaliczkowa. Faktura VAT sprzedaży dostarczana jest po dostarczeniu prezentu/ów parze młodej.

Czy po zakupie otrzymam prezent?

Nie, prezenty po opłaceniu przez gości dostarczane są w terminie i pod adres wskazany przez parę młodą.

Dlaczego warto założyć listę prezentów Coś ekstra

Jesteśmy do Waszej dyspozycji:

48 801 090 062 kontakt@whitedreams.pl

Masz pytania? Napisz do nas

  • * pole obowiązkowe

White Dreams uses cookies. If you do not agree, change your browser settings.

Zamknij